
Ondanks de zomerse temperaturen verzamelden vele Fedet-leden zich gisterenmiddag in de geairconditioneerde zaal van de Kloosterhoeve in Harmelen. Tijdens de ledenvergadering werden de aanwezigen bijgepraat over de bestuurlijke, financiële en organisatorische ontwikkelingen binnen Fedet. Ook kwamen de resultaten van de Fedet Marktmeter aan bod en werd stilgestaan bij de ontwikkelingen rondom KEMA Keur en DEKRA. Daarnaast kregen leden een update over de invulling van de VSK+E-beurs in 2028.
Kennisdeling tijdens kennissessies
In de aansluitende kennissessies was er volop aandacht voor actuele thema's binnen de onze sector. Onderwerpen als de politieke agenda rondom elektrotechniek in Den Haag, de kansen van verLEDDEN, de invoering van de GPSR, het Digitaal Product Paspoort en de uitdagingen en oplossingen rondom netcongestie zorgden voor waardevolle inzichten. Door een 6-tal kennissessies aan te bieden heeft de middag een zeer interactieve invulling gehad waarbij leden ook onderling boeiende discussies hebben kunnen voeren over elkaars sessies.
De middag werd afgesloten met een interactieve plenaire sessie over de nieuwe Fedet-strategie, geleid door Joris van Zoelen. De leden gingen in groepjes uiteen en gaven gezamenlijk input voor het vervolg. Hierna volgde een overheerlijk buffet op het terras en volop gelegenheid om bij te praten en te netwerken.
Fedet bedankt alle aanwezige leden, sprekers en betrokkenen voor hun bijdrage en inzet. We zijn blij dat de dag ondanks de hitte soepel is verlopen en kijken terug op een waardevolle bijeenkomst vol kennisdeling, ontmoeting en inspiratie.













