De leden van NLA zijn in januari gestart met een landelijke campagne 'Met LED kan het'. Nu, bijna een half jaar later, is het tijd voor een evaluatie. Wat hebben we precies bereikt in die periode?
In de media
De website is goed gevuld met 32 inspirerende cases, 19 kennisartikelen, 2 blogs en 13 interviews in de serie 'uitgelicht'. Daarnaast zijn er 55 FAQ's beschikbaar.Naar aanleiding van de 4 persberichten zijn maar liefst 52 publicaties in de media verschenen met een bereik van 250.000. Sinds de start van de campagne is ook de LinkedIn campagne-pagina actief. Met de 40 geplaatste posts hebben we 757 volgers aan de campagne weten te koppelen en maar liefst 31.500 impressies op LinkedIn gerealiseerd.Als afsluiter van dit eerste -halve- campagnejaar was van 5 t/m 25 juni de radiocommercial te horen op BNR Nieuwsradio. Dagelijks, 3 weken lang, was de spot te horen op de belangrijkste momenten van de dag. Uiteraard zorgde dit direct voor stijging in het aantal website bezoekers.
Vooruitblik
Ook voor het najaar staan een aantal acties gepland. Met LED kan het is in ieder geval te vinden op de Henk & Fred beurs én Vakbeurs Energie.