Fedet Algemene Ledenvergadering 11 mei 2023

24/3/2023

ALV 11 mei

Fedet nodigt je uit voor de Algemene Ledenvergadering van op donderdag 11 mei van 13.30 - 18.00 uur om je over de laatste ontwikkelingen bij te praten.Fedet leden leveren de technologie voor de energietransitie, voor industrie, de gebouwde omgeving en voor de energie-infrastructuur. Mobiliteit neemt hier ook een steeds grotere rol in. De ALV zal plaatsvinden bij ElaadNL op Westervoortsedijk 73, Gebouw KB, 6827 AV Arnhem.ElaadNL is het kennis- en innovatiecentrum op het gebied van slimme laadinfrastructuur in Nederland. Door hun onderlinge betrokkenheid via ElaadNL bereiden de netbeheerders zich voor op een toekomst met elektrisch rijden en duurzaam laden. Het is hun missie om ervoor te zorgen dat iedereen slim kan opladen.

Voorlopig programma

13.30 uur ; Ontvangst 14.00 uur ; Algemene Ledenvergadering15.30 uur ; Rondleiding en presentatie ElaadNL over slimme laadinfrastructuur 16.30 uur ; Borrel

meer afbeeldingen

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Word ook lid van

Inmiddels vertegenwoordigt Fedet ruim 160 bedrijven in de elektrotechnische sector.
word lid!
Dankzij de betrokkenheid en inbreng van onze leden kunnen wij de beleidsmakers inzicht bieden in de praktijk, krachtig en eenduidig kennis delen en bruikbare, feitelijke informatie en boodschappen overbrengen aan beleidsmakers, onderwijs en overige stakeholders.

De leden binnen de secties en werkgroepen van Fedet bepalen in hoge mate het beleid van Fedet.
BEKIJK ALLE LEDEN