Terugblik Captains Dinner Elektrotechniek 2018

Op woensdag 30 mei 2018 organiseerde Jaarbeurs een Captains Dinner, specifiek voor ceo’s en directieleden van Fedet-leden. In het gezelschap van circa 30 personen was er aandacht voor diverse marktontwikkelingen in de installatiebranche.

Nadat voorzitter van Fedet Rob van Veen de bijeenkomst opende, nam Dirk Hoogenboom (research consultant USP Marketing Consultancy) de aanwezigen mee in enkele onderzoeksresultaten, waaruit eens te meer blijkt voor hoeveel uitdagingen onze sector staat. Albert Arp (ceo, Jaarbeurs Holding) nam de aanwezigen mee in de omvangrijke plannen voor de gebiedsontwikkeling van het Jaarbeurs complex, waar een duurzaam gedachtegoed zeer belangrijk in blijkt. Marloes van den Berg (directeur Merken en Content) vertelde hoe Jaarbeurs steeds meer events op een vernieuwende manier (her)lanceert, waarbij content en activiteiten een steeds grotere rol spelen. Ook was er aandacht voor de veranderingen die doorgevoerd zijn om van Elektrotechniek 2018 een groot succes te maken. Duidelijke keuzes in doelgroep, het vaststellen van persona’s aan de bezoekerskant, drie duidelijke thema’s die de ruggengraat van de beurs vormen, meer en uitgebreider content programma, meer workshops en meer inhoudelijke activiteiten blijken hierin de belangrijkste wijzigingen.

De avond eindigde met een oproep aan alle Fedet leden om een positieve bijdrage te leveren om de beurs Elektrotechniek tot een groot succes te maken.

Algemeen nieuws